Φιννοι, οἱ πολλοί ?

zondag 25 juli 2010

Bij de Saksen.

Vandaag in Holdorf. Weet je nog papa dat we ooit naar Lingen reden? Achter Nordhorn en Denekamp? Wel Holdorf ligt zo'n 60 km verder landinwaarts, richting Bremen. Ben deze namiddag maar opgereden, zo rond 14h30 en een vlotte rit gehad. Foto's zal je hier voorlopig niet vinden, want de camera connection kit voor de iPad was nergens al voorradig in België. Morgen ga ik zien of ze hem in Hamburg misschien al binnen hebben, maar ik vrees er voor, want hoewel de iPad veel vroeger uitgebracht is in Duitsland, zat men heel vlug zonder die adapter...we zullen zien. Hier vlakbij is een mooi meertje en de eigenaar had me al gezegd om er maar in te springen...lol. Fijne kerel trouwens, heeft zelf een 650 en is er vroeger vaak mee naar de Karpaten getrokken. Ik denk da'k maar eens vroeg ga slapen want Hamburg zal morgen wel wat tijd kosten...hieronder een plannetje van waar ik vanavond gegeten heb...hadden gratis wi-fi. Tussen haakjes, valt me op dat de mensen hier een stuk kleiner zijn dan in Nederland.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage